بهترین ساعت هوشمند سامسونگ 2023: کدام پوشیدنی گلکسی برای شما مناسب است؟

بازدید: 505 بازدید

پوشیدنی‌های سامسونگ از جمله ساعت هوشمند سامسونگ در چند سال گذشته بسیار قوی‌تر شده‌اند، و مسیری را برای ساعت‌های هوشمند Wear OS ایجاد کرده‌اند و معیارهای عملکردی را تعیین کرده‌اند، در حالی که هنوز هم قیمت‌های جذابی دارند.

گنجاندن Bixby تنها مشکل کوچکی بود که توسط غول الکترونیک کره جنوبی ایجاد شد، اما به روز رسانی‌های بعدی دستیار مجازی پیش فرض را قابل قبول تر و مفیدتر کرده است. دستیار گوگل برای ساعت‌های جدیدتر سامسونگ در دسترس است و این واقعیت را تقویت می کند که این یکی از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار است. اگر این شما را وسوسه کرده است، در ادامه بخوانید تا بدانید کدام ساعت هوشمند سامسونگ را باید تهیه کنید.

ساعت هوشمند سامسونگ  Galaxy Watch 6

ساعت هوشمند سامسونگ  Galaxy Watch 6

  • بهترین در کل
  • سنجش BMI، بهترین در کلاس، لبه پر از فناوری پیشرفته

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 6 بر روی صفحه نمایش روشن تر و بزرگتر تمرکز می کند. حاشیه نازک‌تر باعث می‌شود صفحه نمایش بزرگ‌تر به نظر برسد و اکنون به ۲۰۰۰ نیت درخشندگی رسیده است. در حالی که درست است که هیچ انحرافی اساسی از مدل های قبلی وجود ندارد، بینش تناسب اندام این نسل به لطف One UI 5 بالغ شده است.

مزایا

  • حاشیه کاهش یافته برابر با صفحه نمایش بیشتر است
  • صفحه نمایش روشن تر است

معایب

  • عمر باتری هنوز چشمگیر نیست
  • قاب لمسی می‌تواند مشکل ساز باشد
  • به روزرسانی بزرگی از مدل های قبلی نیست

اگرچه ارتقا قابل توجهی نسبت به مدل های سال گذشته نیست، اما Samsung Galaxy Watch 6 دارای چند ویژگی مطلوب است که به آن کمک می کند در لیست ما قرار گیرد. اکنون یک صفحه نمایش روشن تر با حاشیه کاهش یافته جفت می شود تا خوانایی کلی را افزایش داده و فشار چشم را کاهش دهد. این بدان معناست که فضای زیادی برای برنامه‌های Wear OS وجود دارد تا مکان خود را پیدا کنند.

آخرین مشخصات تعبیه شده در واچ 6 سامسونگ بر روی تناسب اندام متمرکز است و به سرعت بینش هایی را در صفحه نمایش بزرگ OLED ارائه می کند و با اضافه شدن پردازنده قدرتمند Exynos W930 کمک می کند. حسگرهایی که توسط پردازنده بیفی کار می‌کنند شامل ماژول BIA، فشارسنج، شتاب‌سنج و قطب‌نما هستند. همچنین تقریباً همه جنبه‌های خواب شما، از سطح اکسیژن خون گرفته تا عادات خروپف را کنترل می‌کند.

در همین حال، Wear OS 4 همه این سنسورها را هماهنگ می‌کند و برنامه‌ها را صاف نگه می‌دارد. در بخش برق، یک باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی در مدل 40 میلی‌متری، با باتری 425 میلی‌آمپر ساعتی کمی بزرگ‌تر در نسخه 44 متری، کار تمام روز را ارائه می‌کند. متأسفانه، عمر باتری نسبت به ساعت های سال گذشته افزایش چندانی نداشته است، بنابراین هنوز مقدار کمی از آن کم است.

چیزی که طرفداران ساعت‌های هوشمند اندروید به دست می‌آورند، ارتقای پاسخگو و مقرون به صرفه با بهبودهای جدید و متمرکز بر سلامت و تناسب اندام است تا جابجایی به نسل ششم پوشیدنی‌های سامسونگ را ارزشمند کند. صفحه نمایش به روز شده تا حدودی مسئول افزایش عمر باتری محدود است، اما برای نمایشگر بزرگتر و روشن تر ارزشش را دارد.

ساعت هوشمند سامسونگ  Galaxy Watch 6 Classic

ساعت هوشمند سامسونگ  Galaxy Watch 6 Classic

  • بازگرداندن قاب فیزیکی برای تعامل با برنامه

بدنه استیل ضد زنگ ساعت سامسونگ واچ 6 کلاسیک آن را شیک‌تر نشان می‌دهد. افزودن یک آلیاژ سخت شده همچنین تضمین می کند که این مدل می‌تواند بیش از وزن خود پانچ کند. قاب فیزیکی چرخان بازگشته است، ویژگی که به همان اندازه لمسی است که کنترل دقیق تنظیمات حساس برنامه را تضمین می کند.

مزایا

  • ساخته شده برای ضربه های سخت بدون خراش و خراش
  • قاب بیرونی چرخان فیزیکی بازگشته است
  • مدل بزرگتر با قطر چشمگیر 47 میلی متری عرضه می شود

معایب

  • بسیار گران است
  • قاب 47 میلی متری می‌تواند برای مچ‌های کوچکتر بسیار حجیم باشد

همان درونیات الکترونیکی کلاسیک را مانند Samsung Galaxy Watch 6 معمولی زیبا می کند. این ساعت به همان حسگرها و پردازنده Exynos W930 با شتاب دهنده برنامه، با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است. عملکرد و ردیابی بهینه تناسب اندام در سراسر صفحه تضمین شده است. هنگام خرید گلکسی واچ 6 کلاسیک، نه لوازم الکترونیکی بهتر، در واقع برای ویژگی های خارجی هزینه می کنید.

ما به طور خاص در مورد قاب چرخان فیزیکی و کلیکی صحبت می کنیم. صفحه‌های دیجیتال قابل لمس، همانطور که در Watch 6 معمولی گنجانده شده است، بسیار خوب هستند، اما فقط چیزی رضایت‌بخش در مورد احساس کلیک‌های ظریف صفحه مکانیکی که به آرامی زیر انگشتان شما می‌پیچد، وجود دارد. این بازخورد صاف همچنین دقت را هنگام انجام تنظیمات خوب تشویق می کند.

با این حال، این بدان معنا نیست که پیشرفت هایی در زیر کاپوت وجود ندارد. ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 کلاسیک از باتری‌های بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر سری 5 استفاده می‌کند، با سلول‌هایی به اندازه ساعت 6 معمولی. این بدان معناست که کلاسیک با یک بار شارژ به 40 ساعت باتری می‌رسد.

نکته منفی این است که شاسی حجیم‌تر  برای قرار دادن صفحه نمایش 1.5 اینچی AMOLED فوق‌العاده روشن در مدل 47 میلی‌متری – به این معنی است که مدل بزرگ‌تر ممکن است برای مچ‌های کوچک‌تر خیلی درشت باشد.

در نهایت، سری کلاسیک سامسونگ به اندازه کافی سخت و جذاب برای کسانی است که به ظاهر زیبا و به همان اندازه که ویژگی های تکنولوژیکی دارند ارزش قائل هستند. این یک گزینه واقعا شیک است که ارزش کمی هزینه اضافی را دارد.

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 5

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 5

  • ارزشمندترین
  • یک گزینه قدیمی اما هنوز هم بسیار توانا

علاقه مندان به تناسب اندام امیدوار در جستجوی یک معامله می‌توانند بسیار بدتر از Samsung Watch 5 عمل کنند. این ساعت توسط Exynos W920 کمی کندتر هدایت می شود که با کاهش سرعت ساعت همراه است، اما هنوز هم چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

مزایا

  • جایگزین مقرون به صرفه برای مدل های جدیدتر سری 6
  • ضربان قلب و اکسیژن خون را کنترل می کند
  • اولین ساعت سامسونگ با سنسور دما

معایب

  • صفحه نمایش کوچکتر از مدل های سری 6

گلکسی واچ 5 یک جایگزین برنده برای کسانی است که نمی خواهند هزینه زیادی بپردازند. Watch 5 عمر باتری مشابهی دارد و تمام قسمت های داخلی ردیابی تناسب اندام در خانواده سری 6 تعبیه شده است، در حالی که هزینه کمی کمتر دارد.

زمانی سامسونگ گلکسی واچ 5 به دلایل خوبی به عنوان اصلی ترین گوشی در نظر گرفته می شد. تمام حسگرهایی که انتظار دارید، از جمله پایش ضربان قلب، دما و اکسیژن خون را در خود جای داده است. همین امر در مورد آموزش کامل خواب نیز صدق می کند، با هر خروپف و اختلال شبانه شما که به برنامه های سلامت سامسونگ راه پیدا می کند تا در مجموعه ای از نمودارها و نمودارهای سلامتی ثبت شود.

همانطور که گفته شد، این پوشیدنی کوچک جمع و جور دارای عمر باتری قوی است. یک باتری کوچکتر 284 میلی آمپر ساعتی در نسخه 40 میلی‌متری تعبیه شده است، اما به لطف صفحه نمایش کوچکتر و کم نور، باتری همچنان بیشتر روز دوام می آورد. مدل 44 میلی متری دارای باتری قدرتمندتر 410 میلی آمپر ساعتی است.

در آن شکی نیست؛ علاقه مندان به آندروید با هزینه زیاد از ساعت هوشمند نسل گذشته بهره زیادی خواهند برد، و زمانی که زمان آن فرا برسد، ارتقاء به واچ 6 (یا 7 بعدی) بدون دردسر و مفید خواهد بود.

 ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 5 Pro

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 5 Pro

  • بهترین برای فعالیت در فضای باز
  • ردیابی تناسب اندام با آدرنالین

ساعت 5 پرو سامسونگ برای رقابت با ساعت های ورزشی اختصاصی طراحی شده است. به این ترتیب، با برچسب قیمت سنگین‌تری عرضه می‌شود که نشان‌دهنده یک پایگاه کاربر خشن است. همه چیز با پوشش تیتانیومی شروع می شود و به راحتی با طول عمر باتری که برای روزها دوام می آورد، به پایان می رسد. این یک همراه کامل در فضای باز است.

مزایا

  • شاسی تیتانیومی بادوام
  • ویژگی های GPS پیشرفته
  • باتری بزرگ برای ماجراجویی های طولانی مدت در فضای باز

معایب

  • فقط یک سایز شاسی موجود است
  • ویژگی مسیریابی GPX به طور کامل محقق نشده است

به راحتی می توان گلکسی واچ 5 پرو را به افراد خارج از منزل و ورزشکاران توصیه کرد. هیچ درگاه شارژی در بیابان وجود ندارد، اما با باتری ای که تا 80 ساعت دوام می آورد مشکلی نیست. اگر شارژ کم شود، تا روز سوم پیاده روی اتفاق نمی افتد. به همین ترتیب، شیشه کریستالی یاقوت کبود مقاوم در برابر خراش که روی صفحه نمایش روشن AMOLED قرار گرفته است، کاملاً با قاب تیتانیومی بادوام جفت می شود تا ضربه های سخت را از بین ببرد.

خراش‌ها، ضربه‌ها و ضربه‌های سخت هنگام صخره‌نوردی یا عبور از مسابقات سه‌گانه اهمیتی ندارند، نه زمانی که حسگرهای حساس این مدل در فلز و شیشه بسیار سختی پیچیده شده‌اند.

قیمت چیزی است که به راحتی نمی توان آن را بلعید، اما این همان چیزی است که هنگام خرید یک ساعت هوشمند ممتاز انتظار دارید. در مجموع، پرداخت هزینه برای چنین ساعت قوی، ساعتی که می تواند تنها پیوند شما با تمدن باشد، هزینه کمی است.

همچنین یک ویژگی Pro در Watch 5 Pro قفل شده است. در ردیابی مسیر GPX وجود دارد، فرمت فایلی که در ورزش‌های علاقه‌مندی مانند دوچرخه‌سواری کوهستان زیاد درباره آن خواهید شنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که برای در دست گرفتن این فایل‌های ناوبری گام به گام به یک برنامه گوشی هوشمند و یک منبع دانلود نیاز دارید و این احتمال وجود دارد که برای دسترسی به آن‌ها نیز به اشتراک پولی نیاز داشته باشید. با این وجود، این دستگاه برای هر ساعت ورزشی مناسب است.

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 5 Pro Golf Edition

  • بهترین برای گلف
  • نسخه ویژه یک گلف باز Watch 5

گلف مانند پیاده روی است، با این تفاوت که هیچ مقصد نهایی در ذهن وجود ندارد. با استفاده از نسخه تخصصی Watch 5 Pro، به جای دستیار مجازی همه منظوره با این مدل، یک جعبه مجازی دریافت خواهید کرد. با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که بازی گلف شما را بهبود بخشد.

مزایا

  • طراحی شده برای گلف بازان فن آوری
  • ساخت تیتانیومی مشابه Samsung Watch 5 Pro
  • کیدی داخلی برای محاسبه آمار گلف

معایب

  • هزینه اضافی
  • کیسه هوشمند کیف گلف شما را حمل نمی کند

زیبایی ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 5 Pro متمرکز بر گلف است. یک دکمه خانه سبز جنگلی برای ورودی شما آماده است، در حالی که یک صفحه ساعت دو رنگ سبز و سفید شیک به شما می گوید که چه مدت از لینک ها عبور کرده اید. آن جعبه مجازی با یک دکمه دور است، آماده است تا فاصله پین را محاسبه کند یا شما را از طریق خطرات جاده‌ای عبور دهد. امتیازات را وارد کنید، شات‌ها را بشمارید و آمار را ثبت کنید یا در حالی که نکاتی را دریافت می‌کنید که درایو شما را بهبود می‌بخشد، لحظه‌ای در کنار سه راهی مکث کنید. گلف بازان نباید بدون این پوشیدنی باشند.

مشخصات Samsung Galaxy Watch 5 Pro Golf با مشخصات Watch 5 Pro معمولی یکسان است. علاوه بر صفحه نمایش 45 میلی‌متری AMOLED، باتری 590 میلی‌آمپر ساعتی با عمر باتری 80 ساعته، پردازنده اگزینوس W920 با 1.5 گیگابایت رم، استاندارد IP68 مقاومت در برابر آب و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد. همه اینها، همراه با برداشت اختصاصی آنها از Wear OS، باید تجربه گلف یکپارچه ای را به کاربر بدهد.

ظاهر خوب آن، با الهام از زمین‌های گلف و آنهایی که بازی می‌کنند، اعتبار حرفه‌ای آن را به خوبی پنهان می‌کند. به عبارت دیگر، اگرچه برای گلف بازان در نظر گرفته شده است، اما مانند هر Watch 5 Pro دیگر سخت است. علاوه بر این، هنگامی که با نوار اسپرت مشکی و سفید جفت می شود، این اکسسوری است که در داخل یا خارج از کورس زیبا به نظر می رسد. و به یاد داشته باشید که ضربان قلب خود را روی صفحه نمایش AMOLED روشن بررسی کنید، به خصوص زمانی که دلتنگ پرنده خود هستید. وقتی بازی‌تان خراب می‌شود، نمی‌خواهید فشار خونتان افزایش پیدا کند.

کدام پوشیدنی سامسونگ با سبک زندگی شما سازگار است؟

اگر این سبک زندگی شامل راه رفتن در جاده‌ها و چیدن توپ‌های گلف روی سبزه‌ها می‌شود، نسخه گلف سامسونگ ساعت هوشمند شماست در غیر این صورت تصمیم کمی بیشتر در دستان شماست.

اگر مصمم به داشتن یک ساعت هوشمند جذاب با قاب مکانیکی کلیکی نباشید، ساعت استاندارد سامسونگ گلکسی واچ 6 بهترین گزینه برای کسانی خواهد بود که توانایی پرداخت آن را دارند. فناوری آن جدیدترین است، بنابراین حتی فشرده ترین برنامه‌ها نیز به صورت روان اجرا می شوند. همچنین دارای جدیدترین حسگرهای ردیابی سلامت است.

برای بسیاری، گلکسی واچ 5 معمولی سامسونگ به همین خوبی کار خواهد کرد. این یک گزینه اقتصادی عالی است، با اکثر ترفندهای ردیابی و نرم افزاری مشابه ارائه شده توسط واچ 6 فقط باید صفحه نمایش های کوچکتر و یک پردازنده قدیمی تر را تحمل کنید. اگر بودجه شما یکی از اولویت های اصلی شماست، Samsung Galaxy Watch 5 گزینه بسیار خوبی است.

برای آن دسته از شما که به اندازه کافی خوش شانس هستید که با محدودیت های بودجه ای محدود نشوید، Samsung Galaxy Watch 6 Classic تمام زنگ ها و سوت های مورد نیاز را ارائه می دهد و این کار را در حالی که در فولاد ضد زنگ پیچیده شده است انجام می دهد. می‌توانید آن را نشان دهید همانطور که همیشه با ظرافت روی صفحه مکانیکی روی صفحه بزرگ و روشن آن کلیک می‌کنید. این مدل پیش‌فرض برای کسانی است که می‌خواهند جدیدترین، بهترین و سخت‌ترین ساعت هوشمند اندروید را در اطراف خود داشته باشند.

ساعت هومشند ساعت Galaxy Watch 6

  • در کل بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

می توان برای 6 Classic استدلال کرد، اما Watch 6 انتخاب ما برای تعادل عملکرد و قیمت است. صفحه نمایش جدید بزرگترین نقطه فروش است. هم بزرگ‌تر و هم روشن‌تر از سال گذشته است، با قاب ساعت باریک‌تر برای ظاهر و احساس برتر.

 

دسته‌بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت