بهترین هدفون اقتصادی و ارزان برای سال 1402

بازدید: 454 بازدید

بهترین هدفون ارزان؟ این سوالی است که زیاد از ما پرسیده می شود. و تجهیزات گوش دادن ارزان با توجه به شرایط فعلی ایده آل است، درست است؟ بنابراین، هرکسی که یک جفت هدفون مقرون به صرفه می‌خواهد که صدایی عالی و خوش ساخت داشته باشد، ادامه مطلب را بخوانید. روزهایی که برای به دست آوردن یک هدفون با صدای عالی باید هزینه زیادی بپردازید، گذشته است. این روزها، گزینه های مقرون به صرفه زیادی وجود دارد که ارزش بررسی را دارد.

البته، برای ارزان بودن هدفون، مصالحه رایج است. بسیاری از جایگزین‌های سطح بالا معمولاً همه کاره‌های فوق‌العاده با صدای متعادل و زیبا و طراحی خیره‌کننده هستند. با این حال، هدفون های ارزان قیمت نیز مزایای خود را دارند. بسیاری از آنها دارای ویژگی‌های اضافی مانند بلوتوث و حذف نویز فعال هستند و همچنین صدای عالی را در طراحی قوی و راحت ارائه می‌دهند.

1 . Cambridge Audio Melomania 1 Plus

بهترین هدفون‌های بی سیم مقرون به صرفه برای علاقه مندان به صدا

هدفون

مشخصات فنی

  • طراحی آکوستیک: بسته
  • وزن: 9.2 گرم
  • پاسخ فرکانس: 20-20000 هرتز
  • درایورها: 5.8 میلی‌متر
  • عمر باتری (داخلی): 9 ساعت (ایرباد) 41 ساعت (کیف شارژ)

دلایل خرید

+ عملکرد صوتی خیره کننده

+برنامه عالی

+ کنترل های آسان

دلایلی برای اجتناب از خرید

-بدون ANC

Cambridge Audio بیشتر به خاطر تجهیزات صوتی پیشرفته اش شناخته شده است، اما متخصص صوتی بریتانیایی در چند سال گذشته به دنیای هدفون های بی سیم واقعی راه یافته است. اولین پیشنهاد آن، Melomania 1، یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیمی است که می‌توانید بخرید، به لطف کیفیت صدای فوق‌العاده‌شان.

اما اکنون Cambridge Audio Melomania 1 Plus یک ارتقاء ارزشمند است و ما فکر می کنیم که آنها بسیاری از هدفون‌های دیگر را با در نظر گرفتن فاکتورهای اصلی عملکرد صدا، عمر باتری و سهولت استفاده در یک بسته مقرون به صرفه قرار می دهند. ما همچنین فکر می‌کنیم که آن‌ها نیز عالی به نظر می‌رسند، و این را در مورد طراحی جمع‌وجورشان در بررسی خود نوشتیم: «این هدفون‌ها در واقع بسیار براق هستند و فریم کوچک و ساختار سبک‌شان آن‌ها را از مدل‌هایی مانند Apple AirPods متمایز می‌کند.»

در حالی که طراحی خیلی از مدل‌های قبلی خود منحرف نشده است، ما متوجه شدیم که در اینجا یک گام واضح از نظر عملکرد صوتی وجود دارد، با سطوحی از جزئیات و وضوح که می‌تواند رقیب برخی از بهترین هدفون‌های روی گوشی باشد. برنامه مفید، کنترل‌های آسان و اتصال عالی آنها باعث می‌شود که ما آنها را بیشتر دوست داشته باشیم. تنها نقطه ضعف این است که هیچ حذف نویز فعال وجود ندارد. با این حال، زمانی که این هدفون‌ها به خوبی صدا می‌کنند و کسری از قیمت مدل‌های گران‌قیمت قیمت دارند، شک داریم که آن را از دست ندهید.

2 . Sony WH-CH520

بهترین هدفون روی گوشی مقرون به صرفه

هدفون سونی

مشخصات فنی

  • طراحی آکوستیک: بسته
  •  وزن: 137 گرم
  • پاسخ فرکانس: 20 هرتز-20 کیلوهرتز
  • درایورها: 30 میلی متر
  • عمر باتری: 50 ساعت

 

دلایل خرید

+ صدای بسیار متعادل

+ سفارشی سازی صدا در برنامه عالی عمل می کند

+ جفت شدن چند نقطه ای بلوتوث

عمر باتری +50 ساعت

 

دلایلی برای اجتناب از خرید

-طراحی روی گوش برای همه مناسب نیست

-عایق صدا بهترین نیست

-بدون جک 3.5 میلی متری

سونی WH-CH520 هدفون بی‌سیم بسیار ارزان و جدید سونی است. این هدفون‌ها روی گوشی هستند تا داخل گوش یا روی گوش، به این معنی که شما از قابلیت حذف نویز فعال یا پشتیبانی صوتی Hi-Res برخوردار نخواهید شد. اما کیفیت را ارائه می‌دهند. صدای متعادل (و همچنین چند ترفند مفید) که باعث ارزش فوق العاده و جفت گوشی ارزان قیمت مورد علاقه ما می شود.

باس عمق می‌افزاید، اما با موسیقی الکترونیکی یا رقص، صداهای کنترل‌شده و سرگرم‌کننده به‌نظر می‌رسد. اگرچه واضح است که در اینجا جزئیات بیشتری نسبت به مدل‌های سطح بالاتر از دست خواهید داد. تریبل‌ها تمایل دارند به اندازه کافی از محدوده متوسط بالا بیایند و به آنها فضایی برای نفس کشیدن می دهند.

سونی CH520 هم از نظر خط تولید سونی و هم در این راهنمای بهترین هدفون ارزان، جایگزین سونی CH510 می‌شود. آنها یک ارتقاء ارزشمند هستند و برخی از پیشرفت‌های قابل‌توجه را اضافه می‌کنند، مانند بالشتک بیشتر، که برای یک جفت هدفون روی گوشی که در آن ایرپدها مستقیماً روی گوش شما قرار می‌گیرند، ضروری است. تنها چیزی که این هدفون با این قیمت عالی از دست می‌دهد جک 3.5 میلی متری است، اما با پشتیبانی خوب از برنامه، جفت شدن چند نقطه و باتری قابل توجه 50 ساعته، واقعاً نمی‌توانیم شکایت کنیم.

 

3 . JLab Go Air Pop

بهترین هدفون‌های بی سیم واقعی فوق العاده ارزان

هدفون

مشخصات فنی

  • طراحی آکوستیک: بسته
  •  وزن: 3.7 گرم در هر گوشی
  •  پاسخ فرکانس: 20 هرتز-20 کیلوهرتز
  • درایورها: درایورهای 6 میلی متر
  • عمر باتری (روی برد): در مجموع 32 (8 ساعت از جوانه ها)

دلایل خرید

+ طراحی سبک با گوشی های کوچک و راحت

+ کنترل های قابل اعتماد روی گوش

+ با این قیمت از هر چیز دیگری بهتر به نظر می رسد

دلایلی برای اجتناب از خرید

به طور کلی آخرین کلمه در درخشش صوتی نیست

-کابل شارژ عجیب و غریب

چیزی که باید بدانید این است که JLab Go Air Pop در واقع به طور کلی بسیار خوب است و با این پول کاملاً بی‌رقیب است. اگرچه ذکر این نکته مهم است که چیز کمی برای به چالش کشیدن آنها در این سطح وجود دارد. اگر این جایی است که بودجه شما برای موارد غیرضروری، مانند هدفون‌های بی سیم واقعی، به حداکثر می‌رسد، یک محصول قابل اعتماد در اینجا خواهید یافت.

در طول آزمایش ما، ما واقعا متوجه شدیم که این هدفون‌ها قیمت پایین خود را رد می‌کنند. آنها آشغال نیستند. صدای آنها بسیار بهتر از حد معقول است. در بررسی خود از JLab Go Air Pop به این نتیجه رسیدیم: “از نظر ساخت، عمر باتری و مجموعه ویژگی‌ها، JLab از نظر ارزش به طور غیرقابل انکاری در صدر کلاس قرار دارد – اما به یاد داشته باشید، کلاس بسیار کوچکی است.” اگرچه از نظر صوتی قطعاً می‌توان آنها را شکست داد، مانند جوانه های Cambridge Audio Melomania 1 Plus در بالا، بدیهی است که باید هزینه بیشتری بپردازید.

 

4 . EarFun Air Pro 3

بهترین هدفون‌های کاهش نویز ارزان قیمت

مشخصات فنی

  • طراحی آکوستیک: بسته
  •  وزن: 52 گرم
  • پاسخ فرکانس: درج نشده
  • درایورها: 11 میلی‌متر
  • نوع درایور: درایورهای دینامیک ترکیبی
  • باتری (روی برد): 7 ساعت
  • عمر باتری (مورد شارژ): 37 ساعت

دلایل خرید

+ همه کاره عالی

+ عمر باتری عالی

+ حذف نویز جامد

دلایلی برای اجتناب از خرید

-بدون تشخیص پوشیدن

-صدا سرگرم کننده است اما خارق العاده نیست

-طراحی ساقه برای همه نیست

EarFun ممکن است نام تجاری معروفی نباشد، اما عادت به عرضه برخی از بهترین هدفون‌های مقرون به صرفه در اطراف است. جدیدترین جوانه‌ها، EarFun Air Pro 3، از این قاعده مستثنی نیستند و بر موفقیت جوانه‌های قبلی EarFun Air که قبل از آن بودند، ساخته شده‌اند.

چیزی که ما در اینجا داریم یک جفت بادز زیر 100 دلار با صدای مناسب، عمر باتری عالی و حذف نویز فعال (ANC) است که نسبت به قیمت واقعاً شگفت‌انگیز است. به همین دلیل است که اگر به دنبال بادزهای ارزان قیمت با ANC با بودجه هستید، این بادز ها بهترین انتخاب ما هستند.

5 . 1More Triple Driver in-ear headphones

بهترین هدفون سیمی ارزان قیمت

مشخصات فنی

  • طراحی آکوستیک: بسته
  • پاسخ فرکانس: N/AF: 20 – 40000 هرتز
  • درایورها: پویا
  • عمر باتری: N/A

دلایل خرید

+ کیفیت صدای سرسبز

+ساخت و طراحی عالی

+ ارزش بی نظیر

دلایلی برای اجتناب از خرید

– کنترل از راه دور پلاستیکی ارزان است

هدفون داخل گوشی 1More Triple Driver جفت هدفون سیمی و ارزان قیمت مورد علاقه ما است. در طول آزمایش، متوجه شدیم که آنها صدای فوق‌العاده، کیفیت ساخت عالی و طراحی جذاب را ارائه می‌دهند. با توجه به اینکه آنها به جک 3.5 میلی متری ختم می‌شوند و بسیار ارزان هستند، پیدا کردن یک جفت هدفون با صدا و ساخت بهتر از 1MORE Triple Drivers دشوار است.

چیزهای زیادی وجود ندارد که بتوانیم درایورهای سه گانه را مورد سرزنش قرار دهیم. اگرچه کابل لاستیکی آنها آزاردهنده است و کنترل از راه دور در اینجا ارزان است، آنها فقط در صورتی مشکل دارند که ما حساس باشیم. با این اوصاف، اگر به دنبال کمی اصلاح بیشتر و مواد لوکس هستید، Quad Drivers که همچنین از 1More هستند، هنوز هم با قیمتی دوبرابر مقرون به صرفه هستند.

با توجه به قیمت آنها، انجام بهتر از هدفون های داخل گوشی Triple Driver 1MORE دشوار است. اما اگر یک جفت هدفون بی‌سیم واقعی را ترجیح می‌دهید، توصیه می‌کنیم به بالای لیست خود برگردید و به جای آن بادزهای Cambridge Audio Melomania 1 Plus را انتخاب کنید.

6 . Lypertek PurePlay Z3 2.0

بهترین هدفون بی سیم ارزان با عمر باتری چشمگیر

مشخصات فنی

طراحی آکوستیک: بسته

وزن: 0.15 پوند

پاسخ فرکانس: 20 هرتز – 20 کیلوهرتز

درایورها: گرافن، 6 میلی متر دینامیک

عمر باتری: 10 ساعت (ایرباد) 70 ساعت (کیف شارژ)

دلایل خرید

+صدای عالی

+قیمت عالی

+ عمر باتری درجه یک

دلایلی برای اجتناب از خرید

-حالت محیطی ضعیف است

هنگامی که ما برای اولین بار هدفون های بی سیم واقعی Lypertek PurePlay Z3 (که در آن زمان با نام Lypertek Tevi شناخته می شد) را بررسی کردیم، ما را شگفت زده کرد. هدفون های بی سیم واقعی Lypertek PurePlay Z3 2.0 جانشین آنها هستند. آنها بسیار شبیه به نسخه های اصلی هستند، با چند پیشرفت کلیدی، و با این حال هنوز با همان قیمت مقرون به صرفه نسخه‌های اصلی، عرضه می شوند.

این همه چیزهایی را که ما در مورد PurePlay Z3 اصلی دوست داشتیم، به شما می‌رساند، که شامل صدای متعادل دقیق، عمر باتری 80 ساعته از جعبه شارژ کوچک USB-C آن، و یک جوانه راحت با دکمه‌های فیزیکی است. اما ارتقاءهای خوبی در اینجا وجود دارد، از جمله شارژ بی سیم، حالت جدید قدرتمند LDX Audio، عملکرد بهبودیافته برنامه و حالت شنیداری محیطی.

7 . SoundMAGIC E11BT

بهترین هدفون ارزان اگر راحتی در اولویت باشد

مشخصات فنی

طراحی آکوستیک: بسته

وزن: 24.7 گرم

پاسخ فرکانس: 20 – 20000 هرتز

درایورها: 10 میلی متر نئودیمیوم پویا

عمر باتری: 20 ساعت

دلایل خرید

+قیمت فوق العاده

+طراحی شیک

+ راحت

دلایلی برای اجتناب از خرید

صدای سه گانه می تواند خشن به نظر برسد

SoundMagic E11BT یک جفت هدفون داخلی بی‌سیم بسیار توانمند است و با توجه به قیمت پایین آنها، ایراد گرفتن از آنها واقعاً دشوار است. در طول آزمایش، متوجه شدیم که کیفیت صدا فوق‌العاده است، به خصوص با توجه به قیمت، و طراحی بسیار ظریف، بنابراین مطمئن باشید که به هیچ وجه ارزان به نظر نخواهند رسید.

آنها همچنین برای پوشیدن بسیار راحت هستند. اکثر هدفون‌های ارزان قیمت چندان به راحتی شما توجه نمی کنند، اما E11BT آن را در اولویت قرار می دهد. این به این دلیل است که آنها دارای گوشواره‌هایی با طراحی ارگونومیک و بند گردنی صاف هستند که هنگام دویدن یا ورزش کردن، شما را آزار نمی‌دهند.

برای تناسب اندام عالی هستند، آنها همچنین دارای رتبه IPX4 هستند، به این معنی که باید در جلسات عرق کردن مقاومت کنند. در نهایت، باتری در اینجا نیز مناسب است و به شما 20 ساعت زمان خوب گوش دادن و تنها دو ساعت زمان شارژ کامل می‌دهد.

8 . JBL Tune 670NC

بهترین هدفون ارزان قیمت

مشخصات فنی

طراحی آکوستیک: بسته

وزن: 174 گرم

پاسخ فرکانس: 20 هرتز – 20 کیلوهرتز

درایورها: 32 میلی‌متر

عمر باتری: تا 70 ساعت (ANC خاموش)، تا 44 ساعت (ANC روشن)

دلایل خرید

+بسیار قابل حمل

+ عمر باتری خوب

+ برنامه به خوبی کار می کند

دلایلی برای اجتناب از خرید

-صدا خیلی بی صدا است

-بیس ضعیف

ANC متوسط

اگر به دنبال هدفون ارزان قیمت هستید، JBL Tune 670NC بهترین انتخاب ما است. آنها ANC تطبیقی، پشتیبانی از بلوتوث 5.3 و عمر باتری تا 70 ساعت را ارائه می‌دهند. با این قیمت ارزان، عملکرد عالی نیست. به عنوان مثال، ANC در اینجا جالب نیست و کیفیت صدا خوب است، اما بی صدا و پایین است. با این حال، عمر باتری فوق‌العاده است و JBL Tune 670NC از نظر راحتی پیشرفت می‌کند.

این هدفون قابل حمل. آنها به چند روش مختلف تا می شوند و خم می شوند تا بتوانید به راحتی آنها را داخل کیف خود بیندازید. آنها همچنین فوق العاده سبک وزن هستند، هم وقتی آنها را در دستان خود می گیرید و هم آنها را روی سر خود می گذارید.

کیفیت صدا خوبه حداقل تا زمانی که وارد تنظیمات EQ شوید تا تغییراتی را انجام دهید. از آنها خارج از جعبه استفاده کنید و به طرز شگفت آوری ضعیف هستند. ما از تنظیمات آوازی برای اکثر موسیقی‌ها استفاده کردیم، زیرا صدای آن به اندازه‌ای بلند است که بدون افزایش صدا، با اطمینان بشنویم. متأسفانه بیس ضعیف است و هیچ صدایی ندارد. ANC خوب است. وقتی آنها را در جاده‌ای شلوغ امتحان می‌کردیم، هنوز می‌توانستیم ترافیک را بشنویم، اگرچه تلاش می‌کرد تا برخی از عناصر مزاحم‌تر را مسدود کند.

برای کاربر معمولی که به دنبال یک جفت هدفون ارزان قیمت است، JBL Tune 670NC این کار را به خوبی انجام خواهد داد.

9 . Beyerdynamic DT 240 Pro

بهترین هدفون ارزان برای ضبط استودیویی

مشخصات فنی

  • طراحی آکوستیک: بسته
  •  وزن: 0.43 پوند
  • پاسخ فرکانس: 5 هرتز – 35000 هرتز
  • درایورها: N/عمر باتری: N/A

دلایل خرید

+ صدای واضح و متعادل

+ساخت محکم

دلایلی برای اجتناب از خرید

-فقط “Over-Ear” برای گوش‌های کوچکتر

-حداقل عایق صدا

Beyerdynamic تجهیزات زیادی را هم برای علاقه مندان به صدا و هم برای حرفه‌ای های صوتی تولید می کند و برخی از آنها قیمت بالایی دارند. اما هدفون Beyerdynamic DT 240 Pro با ارائه صدای حرفه‌ای و استاندارد بالا در طراحی با قیمت پایین‌تر، نقطه شیرینی را پیدا می‌کند.

هدفون DT 240 Pro مقرون به صرفه‌تر از هدفون های دیگر مانیتور استودیو است. این قیمت آنها را در رقابت تنگاتنگ با برخی از قوطی‌های Audio-Technica قرار می‌دهد، مانند ATH-M40X یا بی‌سیم ATH-SR5BT، که می‌توان آن‌ها را در فضایی مشابه DT 240 Pro یافت.

Beyerdynamic در عملکرد با DT 240 Pro می درخشد. به عنوان هدفون مانیتور استودیویی، صدای تولید شده خیلی رنگارنگ نیست، اما دقیقاً همانطور که باید باشد. تمام صدا از طریق تمیز و فوق العاده خوب متعادل می آید. باس آسان است بدون ضربه زدن، هر چند با ضربه ظریف در صداهای بالاتر. از باس به بالا تا سطح بالا، همه صداها به وضوح مشبک می‌شوند، با DT 240 Pros که یک رجیستر را بر دیگری تقویت نمی‌کند. آنها خنثی هستند، برای ضبط عالی هستند و از همه بهتر، ارزان هستند.

10 . هدفون بی سیم Sennheiser CX Sport

بهترین هدفون ارزان برای دویدن

مشخصات فنی

طراحی آکوستیک: بسته

وزن: 15 گرم

پاسخ فرکانس: 17 هرتز – 21 کیلوهرتز

درایورها: پویا عمر باتری: 6 ساعت

دلایل خرید

+ کیفیت صدای فوق العاده

+ طراحی ورزشی پسند

+قیمت عالی

دلایلی برای اجتناب از خرید

-میدها می توانند ثروتمندتر باشند

اگر مهم‌ترین جنبه هدفون‌های داخل گوشی برای شما کیفیت صدا است، این هدفون‌های ارزان قیمت بی سیم Sennheiser می‌تواند انتخاب فوق العاده ای باشد. در طول آزمایش ما از ارائه پر جنب و جوش و باس سنگین و تناسب بسیار راحت آنها شگفت‌زده شدیم. در واقع، متوجه شدیم که هدفون‌های بلوتوثی Sennheiser CX Sport می‌توانند تمرین شما را به تنهایی از طریق کیفیت صدا تقویت کنند. البته، ما به همان اندازه تحت تأثیر وضوحی که آنها برای فرکانس‌های سه برابر می‌کنند، قرار گرفتیم.

CX Sports دارای رتبه IPX4 ضد پاشش آب است. این بدان معناست که آنها باید بتوانند یک جلسه تمرینی با عرق کردن را تحمل کنند (اما احتمالاً نباید آنها را بعد از تمرین با خود زیر دوش ببرید). عمر باتری آنها 6 ساعت است، به این معنی که در تمام طول روز دوام خواهند آورد، چه در رفت و آمد خود آنها را بپوشید و چه آنها را برای دویدن بیرون بیاورید و قیمت مناسب آنها به ضرر شما نخواهد بود.

دسته‌بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت